Veckans ämne - Selar

Jag är med i en grupp på facebook som går under namnet ''travbloggar'' och varje vecka så läggs det upp ett nytt ämne och denna vecka är det; Vilket föredrar du, remsele eller QH-sele? Varför? Skriv även vad du brukar använda dig av.
 

Jag använder mig av QH-sele hos både pappa och mammas chef, och tycker att det är bra.
Remsele har jag inte använt på några år och men har då haft en bra upplevelse av det då vi har använt det på unghästarna vid inkörning och när man har lärt sig hur man ska göra med alla remar så går det snabbt och det är lite roligt att fixa och trixa tycker jag. 
Men jag föredrar att använda mig av QH-sele. Det är enkelt på tävling, hemma när hästarna ska tränas och det går framförallt snabbare. 
Men jag gillar båda sorters selar helt klart. 
 
QH-sele↓
 
Remsele↓
 
googlebilder


Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg blogg! Fortsätter gärna följa :)

2013-01-15 @ 11:58:19
URL: http://stallnorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]