ephotograf.blogg.se

Sedan någon vecka tillbaka är min fotoblogg, hemsida klar och i gång. Där kan ni hitta mig från och med nu och framåt. 
Länk dit: ephotograf.blogg.se
 
Vet inte hur jag ska göra med denna blogga nu utan vi får se om den återupptas någongång, annars vill jag tacka stort för alla er som kommenterat och läst min blogg. Super stort tack till er! 
 
På återseende i framtiden, men troligtvis har jag kommit högre än vad jag är idag. / Ellen Molin
 
En av mina absoulta favoritbild:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]