B Sign

B Sign f. 2012
e. Civil Action
ue. Gunslinger Spur
 
Bella som hon kallas är ett stoföl på idag 6 månader.
Jag äger halva Bella och det är just nu det som gör att jag mår bra.
Bellis är en riktig bitch och prinsessa som ska få som hon vill annars bli hon arg och frustrerad och säger ifrån. 
 
Idag så kan hon bli led i grimma och grimmskaft. Hon kan borstas och visiteras. Kratsa hovarna runt om och kan vara uppbunden.
 
Vi har framtiden framför oss och förhoppningsvis kommer den att vara ljus.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]