Vem är jag?

Hej mitt namn är Ellen Molin och jag är 15 år. Jag bor i en helt vanlig lägenhet i Örebro med min mamma och kisse.
Jag älskar då djur framförallt hästar. Idag har jag ridit i 13 år alltså från 2 års ålder och jag älskar det fortfarande jätte mycket.
Jag är hästgalen och det har jag fått från båda mina föräldrar.
Jag bor då bara med min mamma, men min pappa är en stor del av mitt liv också. Jag har även en halv storasyster.
Hur kan man beskriva min personlighet?
Jag är en pratglad person, men pratar mest bara med dom jag känner mig trygga med och känner sedan tidigare. Jag älskar att få som jag vill, och om jag inte får det kan det bli sura miner.
Oftast så bjuder jag på mig själv och ibland blir det så att mina kompisar tycker att jag är pinsam. (Men vadå man måste ju få bjuda på sig, annars lever man inte riktigt fullt ut!)
Annars så lever jag ett helt vanligt tonårsliv som består av trav, hästar, ridning, fotografering och såklart my friends!

 
Min fina kisse Müslie.

 

Jag har även en egen häst som heter B Sign (läs mer om henne här).

 

 

På fritiden så hjälper jag till hos Per Fromell (mammas chef) den lediga tiden jag har. Jag hjälper även till i min pappas stall.
Där har jag mina pass hästar som ni kan läsa mer om här!

 

Jag rider också på Karlslunds ridskola (ÖFK) 1 gång i veckan.
Där har jag mina två favoriter som heter Tammie och Gourmet.

Tammie♥ & Jag
 
Gourmet♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]