Pass Hästar

Under min fritid jobbar jag och hjälper till hos Per Fromell tackvare att min mamma är anställd hos honom. Varje ledig tid jag får så finns jag i stallet hos Per. Där har jag två favoriter som också är mina pass hästar.
När dom tävlar så försöker jag alltid att följa med, men det går inte alltid för att skolan går i försthand. Här kommer en snabb genomgång om dom två.

 

Kebnekajse f. 09 

e. Dream Vacation
ue. Pershing

''Kebne'', ''Kebben'' eller ''Grisen'' är en super skön och härlig 4 års hingst som hittar på bus, men är annars super snäll och trevlig. Hemma är han kungen i stallet men på tävlingsplats är han lugn och fokuserad.
Det bästa Kebben vet är att få bli fixad inför tävling då när man flätar pannluggen kan han dra i dragkedjan på jackan.

 

 
Jane Avril f. 09
e. Thai Tanic
ue. Firm Tribute

''Janie'' är ett super snällt sto på 4 år. Janie älskar att pussas massor och pilla i ansiktet.
Hon är en häst som älskar uppmärksamhet och bli friserad och flätad.
Detta är en dam som är av hetare typen, men annars är hon lugn och fokuserad.
Det bästa Jane vet är att få massage.

 

Jag hjälper också till hos min pappa Magnus S Karlsson. Där har jag en pass häst vid namn Lucky New Star.

 

Lucky New Star f. 07
e. Lucky D'Hilly
ue. J.R.Broline

''Lucky'' är en valack som är super snäll och trevlig. Han är en sådan häst som sätter sina nerver på utsidan. Men detta försvinner mer och mer för varenda start han gör.
Han är en go häst som älskar att stå och mysa och få massor av pussar och kramar.



Kommentarer
Postat av: MandaS. Med travhästen i hjärtat

Kul att du är hos Per :) Då har du säker träffat vår lilla tjej May Grace :)

2013-01-05 @ 17:12:55
URL: http://www.mandasliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]