Lucky & Jane | 24/1

Nu är det dax för start igen för 2 stycken. Båda två startar på torsdag 24/1 då Örebro har lunch tävlingar.
 
Vi börjar med Lucky.
Spår: 2
Lopp: 1
Distans: 2140m
Startmetod: Volt
Kusk: Jorma Kontio
Bana: Örebro
 
Lucky New Star & Pappa | Foto: Jag - NIKON D3100
 
Sen har vi Jane.
Spår: 1
Lopp: 2
Distans: 1609m
Startmetod: Auto
Kusk: Sandra Svensson
Bana: Örebro
 
Jane Avril & Sandra Svensson | Foto: Jag - NIKON D3100
 
 
Jag kommer inte att vara på plats, men kommer såklart att följa dom på ATG live


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna- Livet som ryttare i storstan

SV: Jaha, va kul :)
Jag hade gärna testat på att köra Hero, men han får panik när han ser en sulky.. Vet inte riktigt vad som har hänt, men kan tänka mig att det var något då jag hört en hemsk historia om honom när han var liten...
Men vi har en travbana på gården så jag brukar passa på att trava på rätt snabbt där med honom och han tycker det är superkul! Speciellt när vi har andra hästar med oss :)

2013-01-23 @ 11:30:43
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]