Elitloppet, en gång om året!

En gång om året, sista söndagen i maj, ett av världens största lopp, höjdpunkten varje år, bästa söndagen för tusentals människor, 2 uttagnings lopp, en final, en vinnare.
 
Med dom orden ovanför kan man kort beskriva Elitloppet. För mig och för många andra är det årets höjdpunkt inom trav året. 
Idag är det 129 dagar kvar till det går av stapeln.
Undra vilka hästar som kommer att vara med i år egentligen. 
 
Förra året | Commander Crowe & lite smådelar av hela dagen. 
 
 
Inom tiderna så är mina favorit lopp:
1973 | EGO BOY 
 
2000 | VICTORY TILLY 
 
Och min favorit...
2009 | TORVALD PALEMA
 
 
 
Nedräkningen börjar... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]