what happens?

 
Lite härlig musik under tiden ni läser och njuter av bilder.
 
 
 
Länge sedan jag uppdaterade riktigt här, varför?
Jo jag har ju som alla andra börjat skolan och behövde en paus ifrån tvånget att blogg och fixa här. Men om jag ska vara ärlig så har jag saknat det massor. 
Vad har hänt sedan sist? 
Livet har rullat på i sin takt, jag är redan skoltrött. 
Hästarna går det super med, hjälper pappa och senast så blev det en andra plats med Lucky my favorit!
Kebne och Jane ska ut inom en framtid och det finns lopp åt dom båda, nämner det mer när spår och lopp är klart. 
Bella och Party då? 
Jo Bella växer så det knakar hon är en lite bitch men älskar livet!
Party har börjat gått jobb inne på banan och min pappa som kör tycker att han är fin och börjar gå bättre efter utrustnings ändring. 
Hur mår jag då? Jag mår super, livet rullar på.
 
Bloggen kommer inom en snar framtid att få ett nytt utseende och jag väntar spänt då jag mejlade iväg bilder och sådant idag.
 
Hur ser den kommande veckan ut dårå?
Vecka 39
Måndag: Skola, rida på Karlslund.
Tisdag: Skola, till Esklistuna med Lucky New Star.
Onsdag: Skola, redovisa SO och BILD. Till karlslund.
Torsdag: Skola, plugga eller kompis? Ut och springa.
Fredag: Skola, plugga eller kompis? Ut och springa.
Lördag: Jobba.
Söndag: Förhoppningsvis...
 
 

Nu ska jag fortsätta plugga, fixa med bilder och lyssna på musik. Ses kanske senare i veckan!


Lucky New Star foto: jag
 
Querida Frontline foto: jag
 
Foto: jag
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]