Saknar dig älskling♥

Sista turen

Saknar dig älskade vän.                                                                                                                                 Jag har idag varit utan dig i 4 månader 16 dagar. Du är mer saknad än vad jag någonsin trodde att du skulle vara. Önskar att jag skulle få uppleva en sista dag med dig, få känna doften av dig. Krama om dig pussa din hårrem och bara se dig frisk. Att du skulle komma springades till mig, att du skulle vara på dåligt humör och inte alls vilja komma in. Du skulle springa fort som vinden på rakbanan och jag skulle bli upprymd av hur snabb du verkligen var en bit. Din lurviga päls på vintern.

 

Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta, att alltid kunna
Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller vilja mest
Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att komma längst eller att alltid lyckas
Att vara stark är att se livet som det är, att acceptera dess kraft och ta del av den
Att falla till botten, att slå sig hårt och alltid komma igen
Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast                                                                         Att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit


You and I, me and you

Saknar dig älskling♥
Ska hålla ihop för din skull, för hur mycket jag älskar dig och för hur stark du gjorde mig!

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]