V75 tippning ala Ellen

V75 1
4 Blue Rock - Per Lennartsson
7 Kaffir Face - Lutfi Kolgjini
V75 2
5 Allaballakaitoz - Åke Svanstedt
V75 3
2 Brioni - Joakim Lövgren
3 I Saw You - Åke Lindblom
10 Wishing Stone - Åke Svanstedt
V75 4
4 K.L.M.Prelong - Åke Svanstedt
V75 5
2 Tjurkhults Gidde - Peter Untersteiner
10 Hamras Pirat - Johnny Takter
V75 6
1 Nimbus Hackstable - Daniel Olsson
7 Mr Picolit - Åke Svanstedt
12 Global Manhattan - Per Lennartsson
V75 7
10 Indigo Broline - Åke Svanstedt
12 Winning Love - Åke Lindblom
15 Spring Erom - Björn Goop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]