Jämtlands stora pris 2012 gick till... + lite V75 snack

Formula One - Erik Adielsson (Stig H Johansson)
Formula One foto;  bild lånad från travronden.se
Formula One vann över Iceland och hans stora prestation och Noras Bean som delade dött lopp om andra platsen. Segertiden detta år för Jämtlands Stora Pris vart 11,9.
Det var inte bara Formula One som var bra denna dag utan också Hallsta Lotus som kördes av Ulf Ohlsson och tränas av tränarkungen inom kallblod självaste Jan-Olov Persson. Hallsta Lotus vann loppet på tiden 22,8 och hade hela 10 längder mellanrum till nästa häst som var Odin Tabac, alltså så var alla andra i loppet chanslösa till att vinna över självaste prinsen  Hallsta Lotus som är son till  kungen Järvsöfaks.

Hallsta Lotus Foto: Claes Kärrstrand, Hingstfotografen, bild lånad från travsport.

Också On Hold som tränas utav Berne Gustavsson och kördes för dagen av Magnus Jakobsson tog en storstilad seger med start galopp och avslutade i 6 spår med en vass spurt och dem på in sidan var chanslösa till att utmana On Hold.
Segertiden vart 14,6g.

On Hold och Magnus Jakobsson foto: Bild lånad från travronden.se



Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg :)



bloglovinbyte ? :)

2012-06-09 @ 21:06:34
URL: http://lillasotabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]