Copenhagen Cup 2012

Startlistan ser ut såhär i år inför årets upplaga av Copenhagen Cup

1 Wishing Stone - Juel Jeppe
2 Quarcio du Chene - Goop Björn
3 Classic Grand Cru - Takter Johnny
4 Brioni - Lövgren Joakim
5 O'grady - Jörgensen Birger
6 Rapide Lebel - Raffin Eric
7 Oyonnax - Nielsen Kenneth
8 Quattro Ecus - Martens Christophe
9 Neo Holmsminde - Uhrberg Thomas
10 Lavec Kronos - Kolgjini Lutfi

Denna herre j trorag har chansen att vinna och det är nummer 2 Quarcio du Chene - Björn Goop. Herren som kallas för ''Kurre'' har visat att han är en av dem bästa i världen och han kanske blir ännu bättre efter segern i detta lopp, vem vet?

Quarcio du Chene. Foto: travnet.se

Om ''monstret'' Rapide Lebel är bra borde han kunna vinna super lätt, men man vet aldrig då hans formen från att ha pekat rakt upp till att peka sprikt rakt neråt så man nästan blir mörkrädd.

Rapide Lebel foto: google bild





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]