Åsikter

Ämnet fördagen är kopiering av idéer och inlägg från andra.
 

En sak som jag stör mig på är att jag klickar in på en blogg och läser ett inlägg, sedan klickar jag in på en annan blogg där jag ser samma inlägg och samma ord.

Då får jag en tanke att den ena kanske har kopierat av den andra och om det skulle ha varit så tycker jag att det är oacceptabelt.

Jag tycker att om man kanske läser t.ex. ett åsiktsinlägg på en annan blogg och vill göra det men kommer inte på hur man ska skriva så kan man vänta med att skriva det istället för att kopiera hela inlägget från den andra bloggen och sedan skriva att man själv har skrivit inlägget.

 

Sedan kommer jag till nästa grej, att stjäla andras idéer.

Jag tycker att man kan tänka på samma sätt men göra det till sitt ''eget'' istället för att precis göra på samma sätt. Om man tar hela idén så tycker jag att man är ''misslyckad'' som person då kanske person innan har suttit och gjort allting och fixat, och du själv kommer och tar den utan att ens fråga. Det är väldigt lågt att göra det.

 

Vad tycker ni? Detta är mina åsikter.

 

googlebild



Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

helt rätt! :)<3

2012-07-07 @ 17:19:56
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]