awesome helg!

Halloj, nu är jag hemkommen sen några timmer tillbaka efter en helt grym helg med goa människor.
Många har tänkt att jag är äldre en vad jag är... (går inte in mer på det, HAHA), mycket trav och ja det har varit super allting förutom att första natten frös jag så jag hackade tänder och att jag brännde halva min kropp i solen... hur jag nu lyckades med MASSA lager med solkräm. Man kan säga att vi hade väldigt tur med vädret på lördagen och idag men fredag var väll helt okej den med. Vill tacka alla som jag varit med för att jag fick hänga med, jag hade super kul med er alla!
Och om ni vill veta en grej...
HAHAH, skrattar för mig själv just nu, igår så drack jag vanlig kolsyrad dricka med smaken lemonlime, men jag vart  så flummig så ja vad man ska säga dem trodde att jag hade tagit fel glas... Men såklart så hade jag inte gjort det...
Helgen har helt klart vart hel grym och jag önskar med hela mitt hjärta att den inte skulle ha varit slut nu.
 
Stort grattis Åke Svanstedt till din 6000 kuskseger! foto: google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]