ALLA KOLLAR FANNY'S BLOGG PÅ DIREKTEN! HTTP://HOVSKRAPE.BLOGG.SE

Förlåt Fanny för att jag inte har länkat dig, men blogg.se har krånglat lite gran och ibland funkar det och inte ibland.
- Hoppas att det funkar nu att länka dig :)
För att komma till denna grymma tjejs blogg tryck på bilden!
Hon har en läsvärd blogg som jag kollar minst 2 gånger dagligen. Hon har en välskriven blogg, med bra uppdatering och hon är sjukt snäll.
Creed till dig Fanny!

En vän som du vill alla ha!

Hoppas det var okej om jag lånade bilden :)


Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

åhh naww tack hörru! :*

<3

2012-01-17 @ 21:50:02
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]