19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det


Detta är min allra bästa vän, Party Love.
Jag kan säga vad som helst till honom och han berättar inte det för någon.
Han tröstar mig när jag mår dåligt.
Han bryr sig om mig.
När han inte har varit så snäll säger han alltid förlåt på ett ärligt sätt.
Jag saknar honom så fort han inte är i min närhet.

bara några timmar gammal så träffade du din bästabästa vän.

första gången jag rörde dig, du var så len och såg på mig med den där blicken.

du är och kommer alltid att vara min bästa vän.

jag älskar dig skjukt mycket♥


Kommentarer
Postat av: alicia

Vackert inlägg!<3

2012-01-10 @ 15:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]