Träning & Mat - lite smått i mina tankar

En viktig del i livet som jag fattar nu är träning & mat.
Jag tycker det är viktigt att man tänker på vad man äter & hur mycket. Det är viktigt att äta rätt men ibland får man faktiskt lyxa till det mer.
 
Det är också viktigt att vara ute och röra på sig ta en powerwalk eller en joggingtur.
För om man bara äter och äter men kroppen måste få vara ute och röra på sig.
Det är samtidigt viktigt för muskler och leder i kroppen att vara ute och röra på sig för om man t.ex har ont i ryggen då hjälper det att man går ut och går med slappa armar och rör sig.
 
För mig har jag märkt genom att tänka mer på vad jag äter och vara ute och röra på mig så har jag faktiskt gått ner i vikt.
Det är en positiv känsla för mig då jag har försökt länge men inte lyckats helt utan jag har försökt men inte orkat hålla på.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]