Nyårslöften

Träning. Ska ta upp träningen igen på allvar efter någon månads slarv och försöka träna åtminstånde 2 gåner i veckan för att stärcka mig själv och kunna orka mer. 
 
Godisstopp. Ska även ha godisstopp igen för tredje eller fjärde gången. Kör på ett halvår och får belöning om jag klarar det!
 
Sköta skolan. Vara så aktiv som möjligt i skolan och följa schemat till punkt och pricka. Få dom betygen jag vill ha i ämnena.
 
Tänka att jag kan. Tro på mig själv.
 
Utvecklas mer i ridningen. Utveckla mig själv och lära mig mera. Utmana mig med svårare hästar och arbeta som fan med sitsen och annat smått.
 
Ska lyckas med mitt projekt.
 
Välkommen 2013, jag ska satsa, jag ska våga. Detta ska bli mitt år.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]