Nyårsafton

Gott nytt år! Har precis ätit lite mat och ska snart bege mig vidare till mammas kompis. Jobbat idag och Jane och Kebben gick rundbanejobb idag och båda kändes super fina. Lucky gick han även rundbana idag och kändes fin han med. Sessan fick känna lite på backen idag och det gick bra, och hon kändes helt okej. 
Jag tänkte bara hoppa in och berätta vad jag ska göra idag. Tidsinställda rullar in hela kvällen.
GOTT NYTT ÅR!
Tumblr_mfwch0ceiu1qe8fc8o1_500_large267997_473481936027060_1147689020_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]