tankar

Jag började tänka igår om massa historier bakom alla hästar, vad dem har varit med om osv.
Den första hästen som slog mig var såklart Coco, att hon varit i ett så kritiskt läge som hon var till att idag stå på 4 friska ben och kunna starta och springa tider som man aldrig trodde att hon skulle göra efter sjukdomen.
Hon har inte haft någon tur med dem senaste loppen men hon lever och startar som en vanlig häst.

Jag tycker att det är helt fantastiskt att Coco startar, om man vet vad hon har varit med om så skulle ni tänka samma tanke. Jag lovar på mitt liv!
 
 
Coco Chip  foto; jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]