VI MINNS VICTORY TILLY - Statistik

Segerprocent:Platsprocent:
69 % 85 %

ÅrStarter/PlaceringarStartprissummaRekord
Livs 101 70-12-4 37 705 278 kr *17,3m 10,2ak *11,9am *14,7al *08,9aak
Victory Tilly har under hela sin karriär startat 101 gånger och varit 1 70 gånger, 2 12 gånger och 3 4 gånger. Han har under sin krriär bytit tränare från Torbjörn Jansson till Glenn Norman sedan till Stig H Johansson som han stog hos sedan under hela sin karriär.
Denna fantastiska travare har vunnit många fina lopp som
Han var också den första svenskfödda travhästen att springa 1.08,9 och var då också första hästen att springa under 1.09,0.
Han har tjänat mest pengar i hela Sverige, 2:an är Gidde Palema på sina dryga 27 miljoner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]