Härligt?

Om 6 dagar vankas det V75 på min hemma bana, Örebro.
Hur underbart är inte det?
Lopp som Orebro Intn'l som förra året vanns av ingen mindre än Juggel Face. Årets maffiga startlista på 3140m v är toppklass och dem som drar det längsta strået och vissar på sin stora styrka för inkassera 400 000 kr.
Klicka på bilden för att komma till starlistan!

Det bjuds på en travdag med högklassat trav där vi får se Brioni förra årets Elitlopps vinnare, kanske han tycker om Örebros bana och utklassar hemma hoppet I Saw You eller kliver Wishing Stone fram och gör en toppen prestering och får sin elitlopps biljett i hand. Det är super fint motstånd i detta lopp och gud vilken fart fest det kommer att bli. Undra vem som kommer att få sin nos först på mållinjen.
Brioni

K.L.M.Prelong, Pebbly, So Here I Am, Simb Ruby och många flera tjejor kommer att få slåss om att vinna Enoch Karlssons Minne där vinnaren drar hem 125 000 kr
K.L.M.Prelong kanske ett utav Sveriges bästa ston?

Gud vilken längtan jag har, ses vi där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]