Åsiktsinlägg/utvärdering ala Ellen

Jag har nu provat magic brusch och tycker att dem är super!
Bra när hästarna är leriga och fäller vinter pälsen. Också bra när man har duschat hästen och man kan skrubba med dem. En grej jag vill klaga på är att pälsen/smutsen som man tar är svår att få bort i från borsten när den fastnar men har kommit på en grej hur man kan få bort den annars är dem verkligen super!
Sköna att hålla i, lagom stora och helt grymma!
Dem får 4/5 för att priset är kanske lite för högt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]