åsiktsinlägg om vänner

För mig ska en vän vara snäll, pålitlig, sann mot sig själv och andra, kunna ha kul tillsammans, skrattglad och bara vara sig själv.
Jag har haft många vänner i mitt liv och en vänn betyder nästan allt, jag har förlorat några för att vi växt och olika håll och dem har inte varit sig själva och blivit konstiga och betet sig dåligt måt sig själv och andra. Jag har haft många att snacka med men ingen har liksom varit sig själv och i slutändan betet sig konstigt igen.
En vänn är viktigt i allas liv för att man inte ska behöva berätta för sina föräldrar, kunna komma ifrån sina föräldrar, slappna av och liksom leva livet.
Jag är en av dem som nu under några år bara har haft "vänner" i skolan och nästan inga på fritiden utan jag håller mig till min mamma som är en av mina bästavänner, älskar henne till 100000! Party är också en av mina bästa vänner och Lowe såklart. Hästarna kan man berätta ALLT för men dem säger inte det till någon, dem tröstar en när man mår dåligt och en häst som lyssnar grymt mycket är P.L. Hon lyssnar och när manpratar och tröstar en när man börjar gråta, och när jag gör det så kramar jag om henne och hon kollar på mig med sina varma bruna ögon som är väldigt lugnande.
I skolan så är Oliva min bästavän, men jag har flera kompisar där som är skjukt roliga att prata med och skjut snälla.
En person som jag inte känner så bra är denna person. Hon är grymt snälloch as rolig! Och jag önskar till 1000 att jag lärt känna henne tidigare.
Vill lära känna dig bättre!
Denna person är också grym och såklart Linnea H och Emma E.
Jag och P.L på dem 2 nederstående bilder.


Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Aww, fin text Ellen! ;)<3

2012-04-10 @ 15:35:56
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: felicia

Bra text! :D

2012-04-11 @ 07:12:03
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]