Tisdag 8/1

Gud vad dagen har gått snabbt. Började dagen med en halv seg morgon som slutade med att jag kom in i klassrummet 1 minut innan vi började. Det ända jag kan skylla på är att jag inte somnade försen halv 1 inatt då jag kom hem halv 12. Skoladagen har varit helt okej, börjat med en ny kurs och fått våra hemstudiedagar och lite information. Slutade halv 3 idag och åkte hem. Fixade lite och har sedan kollat klart på Grey's Annatomy säsong 8. Gud vad jag grät under avsnitt 24.
Ska nu ta och sova då det lir att gå upp tidigt imorgon för att jobba. Somsagt så startar ju Kebben och Jane på Axevalla och bilen rullar halv 9 imorgon dit och det är en del att göra innan dess. Men vi hörs imorgon. Uppdteringen kommer kanske inte att vara helt 100% denna vecka då jag har lite att hinna med.
 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hejsan nu har vi DAGENS BLOGG i våran blogg, går gärna in och anmäl dig.. enkla regler!

kram! :D

2013-01-08 @ 22:34:53
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]