Sessan | 20/1

Red som sagt idag också och idag kunde jag känna igenom henne lite mera och se vad hon gjorde. 
Började med att skritta henna och kortade sedan upp tyglarna, direkt blev bakbens aktiviteten uppkortad så den stunden jag red arbetade jag med att få igång bakbenen. Red snätt igenom, gjorde halter och höll på. Hon kom igång mera och i slutet hade hon en ganska bra bakbens aktivitet. Hennes svåra varm som är höger går hon och kollar utåt och sticker ut bakdelen i så det måste jag jobba med också. 
Travade henne lite i båda varven innan jag avslutade och det gick helt okej. 
 
Nästa gång kommer jag att prova ett nytt bett då hon är väldigt hård och stark i munnen. Funderar på ett rakt äppelbett, men vi får se.
 
 
Flera bilder kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]