Seg och kall

Dagen har varit superduper kall men solen har ändå tittat fram under dagen. Skolan idag gick bra, åkte hem efter och åt något för att sedan åka till stallet där mamma och jag plockade in alla hästar som var ute.
Myste sedan med min lilla pärla i boxen, hon är så mysig och älskar när man pussar på henne♥
Åkte sedan hem och har känt mig som i en dvala och hade hoppats på att kolla på V86 direkt, men då är det jäkla handboll, suck.
Får kolla på sammandraget som går 22.30 ikväll eller vad det var. Ska snar kolla på mästerkockarna och sedan får det bli någt avsnitt med top model innan jag somnar. 
Hörs mer imorgon! 
Min pärla & jag | Foto: Mamma - NIKON D3100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]