Rest of my life

Åh, vad min lilla prinsessa var så duktig idag.
Åkte dit och fixade alla stallsysslor, tog sedan in Bella och P.L. Ställde in P.L i boxen och Bella fick stå på gången. Borstade och kratsade hovarna och hon stog stilla och njöt under hela tiden. Lite småt bråkig med framhovarna när man kratsar i början, men hon slappnar av tillslut. Så duktig tjej jag har!
Tog sedan in henne i boxen, där jag höll i henne medans mamma la på selen för första gången. Hon var super duktig, tyckte det bara var läskigt och konstigt när mamma satte dit ryggstycket och när hon gick dom första stegen när vi hade knäppt loss henne inne i boxen. Annars stog hon stilla och åt på lite mat inne i boxen och var helt avslappnad. Jag tog sedan av selen, och då var hon lite spänd när jag skulle tabort ryggstycket. Men annars super duktig. Kan knappt fatta att hon var så duktig. Hon har ju inte varit 1 år i en dag och har redan haft på sig sele och varit super duktig. Mitt fina hjärta♥
Bella, första gången med sele på | Foto: Jag - NIKON D3100


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin blogg! :D

2013-01-01 @ 21:33:30
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]