One time

Myser just med Justin i högtalarna och lite koll runt på olika sidor och bloggar. 
Dagen i skolan har varit bra, kemi hela eftermiddagen gjorde att sista dagen i skolan för denna vecka slutade perfekt då jag älskar NO ämnena. Blev upp hämtad av mamma för att dra mig till travet där jag mockade åt Sessan och tog även in henne och myste lite med henne. 
Hjälpte även mamma med det sista. Åkte sedan och handlade till imorgon då jag ska umgås med my friends på kvällen. 
Snart ska jag slå på en film och kolla den, sedan sova. 


Kommentarer
Postat av: Elise

Tycker att du har en jättefin blogg!! :) Jag har en liten fråga och jag orkar inte vänta tills du har en ny frågestund...
Frågan: Vilket gymnasium ska du börja på och vilket program?
Svara gärna! :D

2013-01-19 @ 10:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]