no update

Ingen speciell uppdatering idag, för att jag har helt enkelt glömt bort er mellan allt plugg. Har pluggat en hel del idag och är nästan klar med NO och SO. Har bara svenska och hemkunskapen kvar och det är inte så mycket att göra med det. Skönt!
Har precis kommit upp ifrån badet också och ska snart hämta det sista i tvättstugan åt mamma som är och handlar. Ikväll kommer jag att mysa framför den årliga travgalan som visas på ATG PLAY vid 19.00. Innan dess ska jag fixa klart NO:n och göra lite annat smått. 
 
Mitt stora ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]