My new love

Shopping stog ju som sagt på schemat idag. Hittade en ny skjorta och ett halsband. Jag fick även en ny telefon idag av världens bästa mamma. En vit Iphone 4s, så nu är jag med i Iphone gänget! Tack mammi♥
Efter vi hade varit på mariberg så åkte vi mot pappa för att plocka in hans hästar, då han har varit på trav nästan hela dagen idag och skulle komma hem sent.
Har sedan jag kom hem pillat lite med inredningen på mitt rum och fixat klart det, så just nu sitter jag och myser med tända ljus och härlig musik. Hur bra kan man inte avsluta denna helg?
Imorgon så är det jobb igen, sista jobb dagen innan lovet är slut. Kommer att jobba hela dagen imorgon hos pappa. Vi ska även avsluta lovet med en start då Lucky startar på mantorp på kvällen.
Vi hörs mer imorgon!
My new love♥
 
Lite bilder på det jag har fixat idag:
 
Såklart kommer det att utfyllas med mer tavlor och mer ljuslyktor. Så mysigt säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]