Every minute you're angry you lost 60 seconds of happines

Godmorgon godingar. Söndag idag och en av mina favorit dagar på hela veckan. 
Vaknade vid 8 idag, efter en sen kväll/natt för mig själv där jag somnade 3 ungefär. Fixade massor av blogginlägg till veckan igår så ni kommer att ha något att läsa ett tag framöver. 
 
Idag så består dagen av ridning, Sessan ska bli riden idag också och det ser ut som det blir bra väder så mamma ska väll få fota lite. Sitter annars just nu och kollar igenom lite ridövningar vad jag kan rida idag osv. Annars ska hästarna fodras och det är lite annat som ska göras idag. Ska även plugga idag och det är ett måste. 
Då vet ni lite om min dag och det kommer tidsinställda och säkert en bildbomb ikväll. 
Hörs senare!
 
Fina tjejen♥
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]