10 januari 2012

Godmorgon my friends. Vaknade för ett tag sedan och fattade inte vad det var som hände men det ringde ju på telefonen. Aja efter jag hade pratta så gick jag upp och har sedan dess ätit frukost och försökt gjort några blogginlägg. Men det går inte så där perfekt... 
Idag så ska jag på utveckling samtal klockan 9, sedan jobba hos Fromell idag samt mocka åt min pärla som vanligt. Ikväll är det trav på Örebro, och jag kommer troligtvis att vara där. Så uppdatering kommer inte att vara specillt bra idag men det får ni leva med. i hörs under dagen!
 
Min pärla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]