Besök på Åke Svanstedts Gård Bjetorp

Under våran semster i sommras så åkte jag, mamma och morfar till Bjertorp, Åke Svanstedts Gård i Skara på besök.
Vi bemöttes väldigt trevligt av alla personer, pratade med många och passade på att hälsa på hästar som har varit på inkörning hos oss. Och det var trevligt återseende.
Vi såg också på när dom körde jobb med hästarna och min kamera var i fullgång och fotade massor.
 
Som vanligt är alla bilder fotade av mig med NIKON D3100
Som vanligt är alla bilder fotade av mig med NIKON D3100


Kommentarer
Postat av: Mikxki

Härliga bilder :)

2012-11-27 @ 16:00:33
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]