14/1

Har jobbat idag och har sedan åkt hem och ätit lunch hos min morfar.
Imorgon vet jag inte helt hur dagen kommer att se ut. Men jag tror att mamma och jag ska åka och raka Tojjan, och det behövs verkligen. Om jag gör det kan jag försöka fixa före och efter bilder.
Om vi gör det så ska jag försöka övertala mamma att vi ska ta uppställningsbilder på Kebne (såklart om det är fint väder)
Ska väll vara lite social med mamma och morfar nu :)


tror tojjan blir helrakad förutom på benen och i ansiktet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]