BRIONI - Årets häst

Brioni blev årets häst. Han har gjort riktigt fina presentationer år 2011. Från att ha varit i frankrike i början på året till att vinna olympia travet och sedan halka med in på ett bananskal i elitloppsfinalen från försöket och vinna från spår 8.
Denna häst är en ögonsten som älskar att få uppmärksamhet. Han har vunnit folkets hjärta och jag hoppas så innerligt att han kommer få vissa sin stora talang igen!
här kan du se elitlopps finalen
här kan du se olympiatravets lopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]