dagens resultat

Idag så har dagen varit rätt såbra.
Började med att stryka den i kvalloppet pga att han blödde lite ur näsan efter värmningen.
Sedan fixade vi Latoya till värmningen och hon kändes fin sa Per när han kom in. Sedan i loppet var hon också kanonfin, var två i mål. Stannade några meter innan mål så fick stryk med en halv hästlängd.
Sedan Sunsets tur. Super fin i värmningen och super fin i loppet. Hon stannade av lite på upploppet i ledande position. Men blev 2 och fick stryk med en hästlängd ungefär.
Sedan Stjärnans tur och kändes okej i värmningen men i loppet var det som om himmel och jord rasade...
hon kändes inte någe bra och stannade av efter 700 meter. Vet inte vad felet är men något måste det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]