Värsta avramlingen

Jag har ramlat av många gånger så jag tappade räkningen redan som liten. Med tanke på att jag började rida en shetlandsponny och gjorde från 2 års ålder tills jag blev för stor runt 8 - 9 års ålder så kan ni tänka er att jag har åkt i backen minst 100 gånger. Men den västa avramlingen jag har varit med om var någon gång i december 2011 på en av dom bästa hästarna Tammie. Avramlingen orsakade stora ryggproblem som jag kommer att känna av lite till och från i hela mitt liv, men är nästan helt återställd idag. 
Och denna dag så hade vi hoppning och jag hade glömt ridvästen hemma och såklart ska jag innan vi skulle börja rida att jag säkert kommer att ramla av idag. Och vad gjorde jag?
Min mamma fångade det på film så jag tänkte bjuda på det.
 
 
Inte världens bästa kvalite men det får ni stå ut med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]