wherever you are

 en stor lugn favorit
 
 
Börjar tisdagen på ett bra sätt med en stor kopp te och lugna favoriter.
Jag tänkte bara slänga in ett inlägg då jag lovade att berätta när Jane och Kebnekajse ska starta. 
Båda startar Kriteriehelgen på söndagen.
Jane går i lopp 3 från spår 12 och Kebne i lopp 12 från spår 10. Vi hade inte tur med spårlottningen men det är bara att hänga med då dom kan gå en truddelut tillslut. Sandra Svensson kör såklart båda två. 
Jag tycker det är ganska skönt att dom går så långt imellan varandra då det är jäkligt fina tävlingar så man kan njuta i mellan.
 
 
 
Jane Avril | Foto: Jag - NIKON D3100
Sandra Svensson & Jane Avril | Foto: Jag - NIKON D3100
Jane Avril | Foto: Jag - NIKON D3100
Kebnekajse | Foto: Jag - NIKON D3100
Kebnekajse| Foto: Jag - NIKON D3100
Per Fromell & Kebnekajse | Foto: Jag - NIKON D3100
 
 
Kom ihåg att det är sträng kopiering på alla mina bilder!
 
Är det normalt att man redan är pirrig inför helgen? Det är ju förtusan 6 dagar kvar!
 


Kommentarer
Postat av: Wilma

Hejsan! Just nu har jag en tävling där man kan vinna ett par Rubber Chucks, hv polo från emmishopen, skulle vara superkul om du var med! :D http://wilmafur.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-rubber-chucks.html

2012-10-04 @ 21:46:21
URL: http://Wilmafur.blogg.se
Postat av: Fanny jaensson

sv: Gärna!:D

2012-10-05 @ 19:40:07
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]