Live While We're Young

Nu har vi gått in på en ny vecka. Denna vecka händer det lite smått och gott. och Två dagar har redan paserat.
Igår så var det skola först och sedan blev det ridning på Karlslund. Fick bästa Tammie detta abonemang också, super glad! Red ett dressyr pass inne och hon var jobbig och stretig i början och gick bra tillslut.
Idag så har det varit skola sedan har jag tagit en sväng förbi travet där jag red Yqueme, pappas sambos trav häst. Skulle bli ett pass på banan där jag skulle kunna känna av henne. Hon var jätte skön att rida men stark så har ont i armarna efter det. Och det gick lite för snabbt när jag vände upp henne och skulle köra ett var rätvarv, men det blev 1640m istället innan jag fick stopp på henne. Nästa gång ska det bli ett dressyrpass och mjuka upp henne och jag längtar rikitgt mycket!
Kommande vecka ser ut såhär.
Onsdag: Skola, till stallet och fixa.
Torsdag: Studiedag. Jobba på travet hos Per. PLUGGA!
Fredag: Skola, stor redovisning i teknik. ?
Lördag: Jobba på travet. Till Färjestad med Kebnekajse♥
Söndag: Till Mantorp med Jane♥
Måndag: Skola, Trav på Örebro & Party ska gå Premie

Som ni ser är det trav hela helgen och på måndag ska Party bli stor kille och klara premieloppet!
 
Nu vet nu att jag lever och som vanligt kommer det att komma med en drös bilder sedan senast.
Jag och Tammie i måndags| Foto: Mamma - NIKON D3100
Jag och Tammie i måndags | Foto: Mamma - NIKON D3100
Jag och Tammie i måndags | Foto: Mamma - NIKON D3100
Jag och Yqueme idag| Foto: Mamma - NIKON D3100
Jag och Yqueme | Foto: Mamma - NIKON D3100
Älskade Party♥ | Foto: Jag NIKON D3100
 Foto: Jag NIKON D3100
 
 


Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fina bilder :)

2012-10-19 @ 21:40:46
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]