Hej tomten

Snart är det faktiskt julafton. Bara 39 dagar kvar...
Jag börjar klicka runt på olika sidor där jag kan drömma mig bort om den snyggaste outfiten till Kebben eller Janie. 
Färgerna vi använder oss av är röd, svart och vit.
Selunderlägget jag skulle kunna tänka mig är detta i färgerna Vit/Svart
Förbygel jag vill ha är varsin där det står deras namn och denna kan man brodera på. Då färgerna Vit/Svart och Svart färg på texterna eller kanske röd?
 
Finns pannband och massa mer smått och gott som man skulle vilja klicka hem. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]