Jag älskar dig nu och föralltid♥

Jag vet inte hur jag ska börja men ska väll försöka...
Lowe du är allt! Du är min bästa vän och du är verkligen allt jag någonsin önskat och du är allt jag någonsin drömt om. Min dröm får tyvärr stanna upp i det verkliga livet och får fortsätta om många många år på en stor grön äng som aldrig tar slut, full galopp framåt och vinden i håret.
Jag vet inte hur jag ska klara mig utan min bästa vän här ner, men 1 sak är jag säker på att jag kommer ha en beskyddande ängel och när jag mår dåligt är det bara att jag vänder min blick uppåt och veta att han kollar ner på mig.
Lowe du har verkligen visat mig vad result of love är och du har och kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta vart du någonsin är och hur nära du än är mig!
Du kommer också inte bara vara saknad utav mig också alla som någonsin träffat dig.
I believe in angels, you are my angel.

I will miss you forever until we meet again


Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

<3

2012-05-12 @ 22:15:54
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]