2 dagar med trav sent...

Nu är jag äntligen hemma så jag kan få skriva lite, har kommit hem sent både tisdag och igår för att jag har varit på trav.
Eskilstuna (tisdag)
Presidenten gick montekval och tiden 18,9 . Super nöjd var Sandra med honom och när hon ryckte tussarna 500 kvar så ökade han och gick klart snabbats av dem bakre hästarna.
Stjärnan startade i lopp 10 och var första utan med krafter kvar då hon satt fast och fick lucka i slutet och det vart för långt fram så henne är vi också nöjda med.
Solvalla (igår, onsdag)
Jane gjorde en debut igår och gjorde den mycket bra, gick i tredje i slutet på sista kurvan och det går samtidigt ut trött framför så det var en liten tempoväxling sedan och var 5 i mål. Jätte fin var hon annars.
Kebnekajse hårdare motstånd denna gång en dem andra och var jätte bra mot det motståndet och var 5a i mål. Han kändes sjukt fin och gick bra och han gick 16,8 och sänkte sitt rekord med 2sekunder.
Idag så blir det trav igen men det är på hemma banan Örebro. Vi har en som går premielopp så det ska bli kul :)
Fina Kebnekajse♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]