1 vecka kvar!

Idag är det en vecka kvar till Elitloppet och spårdragning har varit och detta vart resultatet.

Försök 1, 1609 m autostart:
1. Commander Crowe – Christophe Martens (Sverige)
2. Orecchietti – Örjan Kihlström (Sverige)
3. Classic Grand Cru – Björn Goop (Tyskland)
4. Oyonnax – Kenneth Nielsen (Frankrike)
5. Beanie M.M. – Johnny Takter (Sverige)
6. Iceland – Stefan Melander (Sverige)
7. Arch Madness – Brian Sears (USA)
8. Dileva Käll – Peter G Norman (Sverige)

Försök 2, 1609 m autostart:

1. Windsong Geant – Rick Zeron (Kanada)
2. Oracle – Erik Adielsson (Sverige)
3. Caballion – Fredrik B Larsson (Sverige)
4. Sanity – Johnny Takter (Sverige)
5. Sebastian K. – Lutfi Kolgjini (Sverige)
6. Rapide Lebel – Eric Raffin (Frankrike)
7. Brioni – Joakim Lövgren (Tyskland)
8. Yarrah Boko – Ulf Ohlsson (Norge)

 

Min favorit är såklart Sanity, Malin Löfgren som tränar Sanity var nöjd över spåret.

Sen ligger såklart Brioni högt i mitt hjärta och Joakim Lövgren sa såhär idag när dragningen var gjord.                  - Någon ska ha spår sju och det är vi.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]