Löshoppning

Var i stallet på Karlslund idag, teori vecka = löshoppning idag onsdag.
Tyckte det var grymt kul att kolla på hur de agerar vid vissa tillfällen och det var en lärorik lektion.
google bild

Imorgon eller ja någon gång under denna vecka tror jag kommer det bli nytt på bloggen här, alltså ny design. Jag har sett den och tyckte den ar grym, men jag tror Felicia skulle göra lite grejer som skulle små fixas, och för mig är det helt okej.
Hoppas ni blir lika nöjda som jag och att ni kommer tycka det är kul att läsa min blogg.

I helgen ska jag göra något som inte får sägas än. Det känns kul och jag kan verkligen det jag ska göra. Så berättar mer när det är gjort.

GLÖM INTE VECKANS BLOGG NEDANFÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]