Elitloppet 2012

Tanken som går över till en rysning. Att det bara är 58 dagar kvar till det är Elitloppet. Sista helgen i maj smäller det, ett av världens bästa lopp går av stapeln och hur härlig är inte den känslan?
För mig själv är nog detta ett lopp som verkligen efterlängtas varje år och så fort det går i mål så vill man ha nästa år direkt!
Loppet är inte det bästa utan att få se hur många personer det är som är där, hur många som håller på sin favorit häst i både försöket och finalen och verkligen känslan när dem går i mål.
Min favorit förra året var Rakas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]