åsiktsinlägg om skvallerbloggar

Jag tycker att skvaller bloggar som bara vill komma och förstöra inte ska få finnas, dem som vill trycka ner andras självförtroende borde må dåligt själv genom att dem inte säger vem dem är och bara skriver sånt som är elakt.
Jag följer en skvallerblogg eller nyhetsblogg  kan man väll nästa också kalla det och det är ju såklart ponnysanning. Jag tycker att den är bra och man får redan på rätt så mycket om just ridsports världen, och det tycker jag är super för att jag själv kanske håller på med trav.
Creed till Sofia och Jonna som driver Ponnysanning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]