Veckoplanering

Måndag: Skolan, minuten och körslaget.
Sista ridningen på Karlslund denna termin + fixa med Lorello♥ & Cash♥
Trav på Örebro.
Tisdag: Skolan, ute aktiviteter.
Karlslund, fixa med Lorello♥ & Cash♥
Onsdag: Skolan, slutar kl.11.
Till osteopaten.
Skolavslutning.
Gå på resturang å äta.
Torsdag: SOMMARLOV!
Jobba på travet.
Fredag: SOMMARLOV!
Jobba på travet.
Lördag: SOMMARLOV!
Jobba på travet.
Kalas för Johan?
Söndag: SOMMARLOV!
?
Veckan kommer att bli grym! Ska så om det blir lite ändrigar då jag väntar och ser då startlistorna kommer idag om någon ska starta. Aja, men det blir iaf sommarlov denna vecka och hur grymt är inte det?
Ögonblicksbild från film, Jag och Gourmet


Kommentarer
Postat av: Lydia

är du skötare på Lorello oxå ?

2012-06-11 @ 14:46:33
URL: http://LydiaoEddy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]