Så duktig!

Idag så startade ju Kebnekajse på Solvalla.
Han hade spår 4 bakom bilen, och han verkligen blixtrade till ledningen.
Sedan kom storfavoriten och tog över ledningen och det vart rygg på ledaren.
Varvet öppnades på 14,4 och sista 500 gick efter 13,2. Vi trodde att han skulle bli seg och stanna då han inte har tränat inför dem här tiderna och banan var väldigt blöt, men han kämpade på och såg kanon fin ut och blev 3:a i mål.
1:an och 2:an var stor tippade och är framtidslöften och sen bästa Kebne blev 3:a. Åhh bästa killen♥
Han sänkte rekordet med 9 hundradelar och det är super!!!
 
 
Fina killen♥ foto: jag
 
Han är ju så charmig att åka med. Hemma är han ju kungen i stallet och lite hingstig. Men när man åker någonstans och kommer in i ett nytt stall så följer han efter en som en liten hundvalp och litar på personerna runt omkring.
Jag älskar denna häst väldigt mycket, vi har ett förtroende för varandra och han följer mig och jag bestämmer över han.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]