Grattis pappa till 2 segrar

Just nu vill jag säga ett stort grattis till min egna far som idag på Örebro travet har tagit 2 kusk och tränarsegrar med hästarna Lucky New Star och Patty Wagon.

Lucky vann lopp 1 på ett enkelt sätt och segrar tiden blev 1,18,2.

Lucky New Star. Foto: Från pappas hemsida

Sedan i lopp 9 så styrde han hem segern med Patty på ett enkelt sätt där seger tiden skrevs till 1,18,3.

Patty Wagon och pappa. Foto: Josefine J, från pappas hemsida

 

 

Jag vill även tacka min pappa för den han är och att jag får hjälpa han i stallet hur mycket jag vill. För mig är det allt, tackvare det får jag en framtid och samtidigt en plats där jag kan känna mig trygg och ''hemma''.                  Du betyder mycket för mig pappa♥

 



Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis till honom! :D

2012-06-30 @ 01:27:55
URL: http://konie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]